torsdag, november 29

Ny klänning till stallet

Namn: Cruz Silkdress
Färg: Lila
Uppfödare: Twist & Tango
Material: 100 procent silkessatin
Pris: 999kronor
Säljare: Mikaela Wien, Girl Next Door
Köpare: Jill "vän av klänningar" Wegerup

Framtidsutsikter: Fram till nyår ska denna klänning med stor potential få hänga till sig och vi ska tillsammans slipa på detaljerna. Sen på nyårsafton blir det premiär och jag har stort hopp om att den kommer att prestera max denna tillställning. Tittar jag längre fram så ser jag stor potential på framtida bröllop och dop, det är en klänning av fin kvalitet som går att ha vid riktigt fina tillfällen samtidigt som den går att "klä ner". Det är en investering jag hoppas ska ge behållning såväl nu som i många år framöver, säger den nya ägaren.

Bilder kommer.

9 kommentarer:

  1. Anna Stina21:29

    Vill se vill se vill se!

    SvaraRadera
  2. Anonymous22:02

    Klart stallet måste få växa då och då, jag vill också gärna se bild för den låter så fin.
    Godnatt, Åsa

    SvaraRadera
  3. Bra investeringar måste man göra ibland. Köpte en jag med förra helgen. Ska till Stockholms Stadshus i morgon på fest i den. :-)

    SvaraRadera
  4. Väntar med spänning! :)

    SvaraRadera
  5. Alla: Jag loavr bildförsta sak imorgon.

    Londongirl: Det låter väldigt spännande med fest i stadshuset. =)

    SvaraRadera
  6. Karolin08:55

    Jag har en fin klänning i garderoben som skulle passa bra på ett bröllop - kan inte ngn gifta sig så man får gå på ett snart? ; )

    SvaraRadera
  7. Karolin: Ja du, den där klänningen får nog snart ut och röra på sig. =)

    SvaraRadera
  8. Karolin11:43

    Spännande...När ungefär så jag vet när jag ska ha bantat ner mig till/eller börja banta? :)

    Din klänning var väldigt fin förresten, och väldigt fin färg.

    SvaraRadera