lördag, november 17

Märta matar flickan

Häromdagen satt jag iklädd min "Mary is my homegirl" t-shirt och matade Märta.

Antingen är det "selvd" eller "sammans" som gäller vid matstund. Denna gång det sistnämnda. Märta tycker också det är roligt att mata andra som är i närheten och skiner upp om någon tar emot en sked mat av henne. Detta har gjort att M och mina föräldrars hundar är nära vänner.

Nu sitter vi där och äter pastacarbonara när Märta säger "Mata flickan!". Jag fattar inte vilken flicka men då det är en hel del fantasier just nu så säger jag
glatt "Ja, mata flickan du". Smack säger det sen och jag har en sked kladdig barnmat mellan brösten på min fina tröja...

Märta "Åhhh, Märta snäll flickan glad."

4 kommentarer:

  1. Hihi, så typiskt Märta :-D

    SvaraRadera
  2. Haha. Ungar är underbara.
    Det gäller att veta vad man har att göra med! :P

    SvaraRadera
  3. Haha, ungar är för härliga!
    Det gäller att tänka sig för ordentligt innan man svarar på något :)

    SvaraRadera
  4. Today on my blog I suggest a visit photographic tour of Château in a few clicks.You simply duplicating the following address in your browsers.
    Enjoy your visit. http://chateau-gontier-daily-photo.blogspot.com/

    SvaraRadera