fredag, november 23

Henriks prioriteringar

Jag tackar för glada tillrop om tårtan och är glad att den smakade.

Henriks kollegor påpekar dock något kring hans prioriteringar. Idag åkte han till jobbet utan förlovningsringen som han glömt. Stegräknaren däremot har han tydligen kommit ihåg. Jag håller med er kära Henriks kollegor om att dettainte alls är bra och något jag måste ta upp med honom.

Men det blir inte idag för som ni säkert vet har jag lyckats övertyga honom om det förträffliga med ett besök på Ikea. Med andra ord så gäller det snarare att smöra de närmaste timmarna.

3 kommentarer:

  1. Anonymous23:27

    Det var ju därför H inte glömde stegräknaren. Blir väl en hel del steg på IKEA.
    Sen får allt ringen sitta på dygnet runt!

    Hittade ni det ni var ute efter?

    Ha de´
    A

    SvaraRadera
  2. Vaffö tar mannen av sin ring?
    Men mäns prioriteringar har jag slutat att fundera över :)

    SvaraRadera
  3. Ajaj Henke, men det är väl bara att han inte fått in vanan att ta på ringen tror jag. Ikea låter kanon, hoppas du hittar det du söker och lite till kära sis.

    SvaraRadera