fredag, november 23

Grubblerier inför helgen

Lite trött idag efter ganska så sen hemkomst igår och så tårtbak på det. Henrik var dock en ängel som hämtade mig i Varberg vilket tog mig hem fortare. Dessutom fick vi sitta och prata.

Två frågor uppstod under vår resa:
Ska jag åka ner till Halmstad idag för gemensam soff-, bord och skospaning efter H slutat jobb?
Ska vi åka till Ikea i helgen?

Om kakan: Jag hoppas den blev god och det tror jag. Sen fick jag inte riktigt den estetiska finnes på den som jag först tänkt. Men vi tror allt uppvägs när den når gommen.

5 kommentarer:

  1. Anonymous11:01

    Tårtan står här i kylen och ser lockande ut. Såg att du var lite irriterad för att vi inte kommenterat Henriks ring, så idag skulle vi vara lite snälla och beundra den på frukosten, och då har han glömt att ta på den! Så nu kan vi inte uttala oss om ringen i alla fall. Men recensionen för tårtan kommer i eftermiddag.

    /Gottegrisarna

    SvaraRadera
  2. Anonymous11:33

    Tack!!!
    Vilken god tårta du bakat. Anita o jag har redan smakat den för vi är lediga i em.
    Hade du maräng emellan? Smarrigt.

    Kompisarna har nåt att se fram emot.
    Trevlig helg/Anna Lena

    SvaraRadera
  3. Anonymous12:04

    IKEA en fredagskväll? Och du inledde veckan med Gekås. Du är tuff och jag hoppas du hittar allt du vill! Kramar och trevlig helg!
    -Agneta

    SvaraRadera
  4. Anonymous15:06

    Tack Jill för den goda tårtan, den ligger som bomull i magen. Fråga H. hur han prioriterar egentligen, ringen har han glömt men stegräknaren är på ...

    /Salty boyz 'n girlz

    SvaraRadera
  5. Anonymous15:31

    Jättegod tårta! Stort tack!!! Märkligt dock att Henrik kommer ihåg stegräknaren men glömmer ringen... /Gottegrisarna

    SvaraRadera