söndag, november 4

Årsfest med en twist

Som varje år på Alla Helgona hade Idrottsföreningen Böljan årsfest igår. Årets upplaga var rolig och välbesökt. Personligen tycker jag det var för lite dans jämfört med tid vid bordet. Det är ju i stort sett enda gången på året som jag får chans att dansa den sortens dans. Jag dansade i alla fall varenda dans, förutom två då förfriskning intogs. Det gäller som sagt att passa på och jag är bra på att följa en bra partner. Tränare Göran som är buggmästare gav mig beröm för hårda armar och snabbt fotarbete. Just armarna får väl Henrik ta åt sig äran av. När vi buggade ihop på ett bröllop i somras "skällde" han nämligen på mig för gummiarmar och jag tog lärdom.


Joffe, Hanna "årets spelare" och Marie.


Ungt blod- Evelina och Emelie.


Sandra och Roy.


Old ladies still going strong, Nathalie och jag.






Söta Marie och jag var sen enda damerna att vilja fortsätta. Vi hade stan och någon nattklubb i åtanke men det blev efterfest hos en i herrlaget. Det var en minnesvärd timme. Sen tog jag med mig Marie hem. Henrik flyttade ut i soffan och Marie och jag intog dubbelsängen. Han som flydde till soffan berättade imorse att han hört oss snarka i kör.

4 kommentarer:

  1. KUL att se alla bilder från festen! Förstår att det var jättekul!
    Tycker du var himla snyggt sminkad (klickade ju såklart upp bilderna).
    Snälla Henrik fick sova på soffan...Ha, ha!!

    SvaraRadera
  2. Anonymous15:58

    Låter som ni hade kul!
    Du är väldigt fin på bilden.
    Minns mina årsfester med Böljan...

    PUSS från Turin, Sis

    SvaraRadera
  3. Anonymous18:19

    Du är så snygg! Kommunens julfest i år? /M

    SvaraRadera
  4. erika21:20

    Vad fina ni var! Fin klänning är den ny? Puss

    SvaraRadera