torsdag, november 29

Back on track

Eftersom förkylningen inte vill släppa greppet trots att jag vilat och vilat så gav jag mig ut idag. Kanske kan jag skaka av mig förkylningen...

Hur som nu 7 km senare känner jag mig helt okej. Är imponerad över hur pass lätt jag tog mig runt med tanke på två veckors vila på grund av förkylning.

Hade varit skönt att hinna springa några gånger innan måndag då jag kör igång med styrketräning med hjälp av PT. Här satsas det för fullt med andra ord. Vill bli riktigt grundtränad- dels för livet i allmänhet dels för fotbollen. För om inget oväntat spelar jag nästa år och jag är riktigt revanschsugen då förra året förstördes helt av min efterhängsna skada. På tal om den så känns det helt bra nu. Peppar, peppar.

3 kommentarer:

  1. Anna Stina21:30

    Oj vad hurtig du och jag önskar jag också var lika jätte duktig.

    SvaraRadera
  2. Jag har en personliga coach som ringer och tjatar på mej med jämna mellanrum.

    SvaraRadera
  3. Anna Stina: Hurtig och hurtig.. Det är ett nödvändigt gott som bara blir godare ju mer man gör det.

    Hannele: Det behövs sådana också. =)

    SvaraRadera