tisdag, november 27

Lila look idag

Ska strax sticka iväg på möte. Matchar det lila i min Marc Jacobs Las Vegas tee med lila nagellack och lila strumpor. Dessutom är min gosiga halsduk lila.

Såklart är jag lite stressad och mitt i det på med nagellack. Skulle nyss testa om mitt "Bubbly" från Mavala torkat. När jag känner av så gör jag det alltid lätt med underläppen. Ena nageln hade inte torkat så nu blev det att jag smakade av den. Och mitt tips till er att inte göra det för även om namnet och färgen gör att det låter och ser gott ut så smakade detta nagellack lika illa som alla andra.

3 kommentarer:

  1. Låter snyggt det du har på dig idag! kan du inte lägga ut en bild? Nagellack ja...det tar sådan tid innan det torkar, och sen när man väl tror att det torkat så slutar det iallafall med att man får "rutiga" naglar...

    SvaraRadera
  2. sara23:09

    Håller med om att vi vill se bild,kan du inte börja med dagens? Vore roligt! Kramiz

    SvaraRadera
  3. Annika och Sara: När jag läste era önskemål så var jag redan i pjamasen. Men detta är en outfit jag kör "regelbundet" så bild kommer nästa gång... =)

    SvaraRadera