fredag, november 23

Ett nytt jag

Sjävklart går det inte för sig med en spavistelse utan att man berättar för alla andra om hur skönt det var. För det var det.



Mina favoriter var vitalitypoolen och varma källan. Det bästa i poolen var när man stod på ett ställe och en krftig jetstråle sprutades över axlarna och ryggen. Det var som den bästa av massager. Och även om den varma källan var konstgjord och inte går upp mot the real deal som jag fick uppleva på Island så var det väldigt skönt.

Middagen efteråt var god och sällskapet av bästa sort.

Söta kollegor.

Min chef och jag.

3 kommentarer:

  1. Vad trevligt det ser ut.
    Den där massagen i poolen skulle jag mer än gärna prova. Låter underbart!!
    Mysig dag.

    SvaraRadera
  2. misan15:42

    Låter superskönt med massage och bad. Kan vi inte åka med tjejgänget?

    SvaraRadera
  3. Ser trevligt ut och låter som ni haft det riktigt skönt och mysigt. Välförtjänt efter allt slit med kulturveckan.

    Spa är bra :-D

    SvaraRadera