tisdag, september 16

Vi som aldrig sa hora

Jag har läst den nu. Och den var jättebra. Jag får kanske ändra mig igen.
Först gillade jag Ronnie Sandahl. Sen inte. Nu igen.

Anledningen till att jag inte gillade honom var för en intervju han gjort med Patrik Ekwall och i vilken jag tyckte han skrev om Ekwall på ett vidrigt sätt. Men kanske var det bara ett olycksfall i arbetet. Hur som. Boken var bra. Och nu vill jag veta hur det gick för Hannes, Wilma och Kristian. Den där Frippe däremot. Han skiter jag i.

Tips. Läs Vi som aldrig sa hora. Den är värd det.

6 kommentarer:

  1. Anonymous11:21

    Jag har svårt för Ronnie. Ej läst boken därför.

    SvaraRadera
  2. Anonymous14:08

    Alla som spelar fotboll har väl sagt det någon gång..

    SvaraRadera
  3. Anonymous15:13

    Honom skiter jag i.

    SvaraRadera
  4. erika16:10

    Jag tycker Ronnie Sandahl är bra men lite svår, det sista är jag övertygad om att han vill framstå som.

    SvaraRadera
  5. Linnea11:16

    Ronnie är vår tids Ingemar Bergman! Hans skilldringar av 90-talets Sverige är brillianta!

    SvaraRadera
  6. Neeeej...den där boken är ju helt förskräcklig. Jag tycker den har en väldigt obehaglig självömkande ton. Men men, uppenbarligen tolkar vi den olika.

    SvaraRadera