söndag, september 7

Klagoblogg

Har under helgen känt mig piggare. Tror ledig fredag var precis vad jag behövde. Få sova ut och komma ikapp lite här hemma.

Dessvärre har jag dock fått tandvärk. Tror jag att det är. Kan vara munsår också. Har lätt för att få sistnämda. Ofta flera på samma gång och djupt inne i munnen, i kinderna. Det brukar dock kännas lite annorlunda. Värken jag har nu började igår. Höll mig vaken bitvis i natt. Och idag har den bultat på och gjort sig påmind så fort värktabletten slutat verka.

Är lite svullen på utsidan av kinden och känner mig öm. Hoppas att det inte är en visdomstand. Har förstått att de orsakar mycket smärta.

3 kommentarer:

  1. karro07:18

    Min blogg har oxå blivit en klagoblogg på sistone. Det är väl så i vissa perioder. Och det får väl vara så. Man skriver ju om det man har i huvudetliksom,.

    SvaraRadera
  2. Anonymous10:36

    Tandvärk är hemskt, lider med dig. / M

    SvaraRadera
  3. sara15:18

    Krya på dig! Kramiz

    SvaraRadera