måndag, september 8

Imun mot värktabletter?

På lunchen sprang jag och inhandlade fler Ibumetin eftersom de sägs vara bäst. Tog sen en tablett raskt. Redan vid kvart i tre fick jag sedan ta en till eftersom jag höll på att bli galen. Och nu skulle jag vilja ta en till. Eller rättare sagt så skulle jag vilja bli nedsövd. Tabletterna hjälper inte. Det är ju löjligt hur ont en liten tand kan göra. Svullnaden har blivit värre och jag är alldeles varm på kinden/ käken.

När jag hör mig själv pipa på det här sättet så undrar jag hur jag i all världen ska kunna föda barn.

2 kommentarer:

  1. karro10:52

    Jag hävdar bestämt att min tandoperation(Fick ta bort en tand och det blev en ganska så svår op) är det värsta jag har gjort. Och då har jag gjort två kejsarsnitt.

    Värktabletter verkar inte ta på tandvärk.

    Har du varit hos tandläkaren?

    SvaraRadera
  2. På ett sätt skönt att höra, då är det inte bara jag som är klen.

    Jag försöker desperat få tid hos tandläkare.

    SvaraRadera