tisdag, september 9

Bågskytte med fotbollen

Ikväll hade våra tränare ordnat en överaskning. Bågskytte.
Det var jätteroligt. Fast först var det otäckt.

Jag vågade inte spänna bågen tillräckligt. Sen höll jag pilbågen för långt ifrån mig.
Till slut efter lite pepping och god hjälp från instruktör, fick jag iväg min första pil. Den satt i väggen och därifrån i tavlan. Såklart fick jag bra respons på denna pil av mina lagkamrater som skrek av skratt. Sen satt pil 2,3,4 och 5 i det gula och röda. Bra tyckte alla. Då halvviskade jag till instruktören från bågskytteklubben.
-Problemet är att jag siktar på den andra tavlan.
-Jag ser väl det, sa han och skrattade.

Sen fick jag dock hyfsad ordning på grejerna och ju mer kontroll jag kände att jag hade ju roligare blev det. Som alltid när vi gör något sådant här är det fullt kackel och många skratt. Det visade sig att vi hade några riktigt skarpa skyttar i laget. Tack för en fint ordnad kväll Patrik, Pelle, Göran, Lasse och Lotta!


Roy eller en grekisk gudinna?


Linn har tung koll.


Hanna var grym!


Denise hittade en vän.


Marie och jag hittade en större vän.


Söta Sara.


Böljan spänner bågen..

5 kommentarer:

  1. sara09:53

    Vilket gäng! Kramiz

    SvaraRadera
  2. Anonymous11:03

    Får killar vara med i ert lag? Jag är intresserad. =-) / M

    SvaraRadera
  3. Sara: Så är det!

    M: No boys...

    SvaraRadera
  4. Anonymous14:18

    Böljans Brudar!! //Nat

    SvaraRadera
  5. Anonymous16:58

    Söta Sara var jävligt nice!

    SvaraRadera