torsdag, september 25

Försakar för Far

Igår la vi in firande av pappa mitt i allt firande i familjen där alla fyller år på hösten. Anledningen till att vi uppvaktade pappa som fyller år först den 11 oktober var att vi ville att han ska kunna gotta sig åt sin present. Vi gav honom nämligen en biljett till Sverige-Portugal.

Pappa är uppe i Stockholm då för att hjälpa Jennifer med Märta eftersom Rikard är på jobb i Sydafrika då. Tanken var att pappa skulle ha Märta då Jennifer som vanligt bevakar landslaget. Nu kommer Henrik och jag upp till Stockholm. Henrik sällskapar med pappa till Råsunda och jag är hemma med lillan och skriker mig hes framför tv:n. Att jag fick försaka togs beslut utifrån att jag fått gå på fler toppmatcher genom åren.



Hur som, pappa blev såklart jätteglad och jag ser fram emot matchdag.

Annars hade vi en fin kväll med familjen. Älskade Märta bjöd på skratt och pussar.
Jennifer hade med sig fina presenter från Kina. Får visa vid senare tillfälle. Fick en cool extraväska för lösa papper med mer, en söt maskot från OS och ett fin-fint rosa OS-paraply. Roligt med minnen från mästerskap.

5 kommentarer:

  1. karro13:53

    Jag läste fel och läste förorsakar...jag förstod då inte hur det kunde vara en så positiv text.

    Jag förstår att T blev ganska så nöjd med presenten.

    SvaraRadera
  2. Anonymous14:07

    Vilken present! / M

    SvaraRadera
  3. Anonymous15:33

    Åh vad glad goe Tompa måste ha blivit jag kan bara tänka mig! Han är värd allt din fina pappa som alltid ställt upp för alla. Krama honom från mig som är lycklig med trean. =-)) Jesse James

    SvaraRadera
  4. niklas s08:39

    Vill också se den matchen men är i London på jobb. Jag hoppas kunna hitta den på en pub fast chanserna till det känns ganska små. Groovy...Not.

    SvaraRadera
  5. sara11:01

    Hoppas Sverige vinner som present till Tom! kramiz

    SvaraRadera