tisdag, januari 1

The way you spend New Year´s...

Om det stämmer så ser jag fram emot ett strålande 2008.
God fortsättning på er alla!


Kärleksfulla kalmariter.Syster Johanna och hennes Patrik stod för den goda maten-


Skål för det gamla och skål för det nya!Med tomtebloss i fickan står jag med skräckblandad förtjusning framför vårt fyrverkeri. Tvunget skulle vi ha egna raketer och även om det var läskigt så får jag medge att det var roligt och fint.


Fina mor skålar in det nya året.


"Ju mer jag ser av män desto mer föredrar jag hundar"; Pappas eget val.


Käre Johan, anslöt till festen efter att han gått av och fick direkt bita i "Moderaterna regerar i 50 år och Mona Sahlin äter Toblerone på en öde ö". Inte lätt att vara ensam röd hos familjen W.

5 kommentarer:

  1. God fortsättning på 2008!

    SvaraRadera
  2. Anonymous17:22

    Snygg du är. / M

    SvaraRadera
  3. vargakvinnan22:49

    tjusigt! gott nytt år!

    SvaraRadera
  4. Jag har en arbetskamrat som hävdar att han dejtat din syster Johanna...

    SvaraRadera
  5. Szofia: Hmmm.. vad heter han...?

    SvaraRadera