söndag, januari 20

Nagellack, Zlatan och munsår

Dagens sportkavalkad avslutas framför Inter-Parma. Henriks käre Zlatan har varit lysande. Det är faktiskt imponerande hur han får bollen, har en spelare i ryggen, håller lugnt i bollen, väntar, det kommer en motståndare till och då liksom sätter Zatan fart och tar sig loss, lurar skjortan av dem.

Inför nya veckan har jag målat naglarna. Jag har också fått ett munsår, inne i själva munnen. Det gör ont.

TV4 kalkonade i alla fall sig själva efter fadäsen i förmiddags då resultatet i landskampen rullade i nederkant medan nationalsången spelades.Undrar hur många fler än vi som slog över till skidorna då.

2 kommentarer:

  1. Anonymous13:18

    Jag reste mig och gick. / M

    SvaraRadera
  2. Jonte16:08

    Efterslängen var inte lika vacker. Jag fattar inte hur Zlatan tänker.

    SvaraRadera