fredag, januari 11

Gynning och Sandahl

Ser pråmning inför Carolinas Gynnings kommande program. "I huvudet på Carolina Gynning". Intressant att 5:an bestämt sig för att en gång i veckan sända blank stillbild en halvtimme eller timme.
Var den för billig?


När jag läst klart Kalla det vad fan du vill, som dessvärre legat oläst i flera dagar, ska jag ta mig an Ronnie Sandahl. Vi som aldrig sa hora. Förväntar mig en pretentiös bok i vilken Ronnie försöker stärka sitt självskapade varumärke som djup och sårbar.

Jag tyckte om Ronnie ett tag. Men så blev det för mycket samma svårmod och så skrev han en så satans elak och billig grej på Patrik Ekwall. Jag minns att Ronnie säger till Ekwall att han inte förstår hur denne kunnat ställa upp i Let´s Dance. Ronnie själv var förfrågad men kände att han inte ville bränna sin trovärdighet som journalist. Intervjun där Ekwall svarar trevligt och tillmötesgående medan Ronnie gör allt för att framställa honom i dålig dager slutade med att Patrik undrade om han hade kvar sin trovärdighet. Och Ronnie skriver att som dansare har Ekwall det. Så lågt och dåligt.

1 kommentar:

  1. Karro11:22

    Jag tycker det ska bli kul att se Gynnings program. Även om hon är ganska så väck så var hon väldigt underhållande i Idol, faktiskt så "växte" hon till sig lite i mina ögon,.

    SvaraRadera