måndag, januari 7

Desperation

Gjort lite nytta på förmiddagen och slappar nu framför Desperation. En Stephen King film som hittills är riktigt dålig.

Snuvan har mig i ett säkert grepp. Hade varit skönt att ha ett 8-5 jobb så man hade kunnat gå till det och slippa tänka på hur tät man är. Så som jag tidigare skrivit är jag inte sjukare än så, därför behöver ni inte tycka jättesynd om mig.

Finns ett jobb ute som skulle vara en riktig utmaning, roligt och jag är säker på att jag skulle göra ett utmärkt jobb. Ansökan skickas på onsdag och så ska jag ringa ett samtal imorgon. Jag vet att det skulle bli bra på alla sätt. Nu gäller det bara att visa de som bestämmer detta.

2 kommentarer:

  1. Synd att filmen inte är någon höjdare för boken är bra.

    Håller tummarna för jobbet! :)

    SvaraRadera
  2. awee...krya på dig för det är ju inte kul att vara sjuk. Håller tummarna för dig vad gäller arbetsmarknaden.
    Kikar in senare i veckan igen

    ha de

    SvaraRadera