onsdag, januari 2

Vardag igen

Idag var det dags igen. Henrik upp äckligt tidigt och till jobbet i Halmstad. Jag upp och stökade omkring härhemma. Skrev en grej. Sen vila. Är dålig.

Promenad och lunch med föräldrarna och syster Johanna med Patrik. De åkte hem till Kalmar idag. Ytterligare ett bevis på att julen är över.

Eftermiddagen har tillbringats i soffan med Åshöjden på dvd. Underbar nostalgitripp. Serien är baserad på Max Lundgrens klassiska böcker med samma namn. Bagarn Olsson, Jorma, Edvard, Hitte-Joel och Blåbärskungen har fått mig att må lite bättre.

1 kommentar:

  1. Har inte ens sett en minut. Konstigt egentligen. Böckerna kan jag i huvudet efter miljarders omläsningar och bara jag letar hittar jag nog femton samlade årgångar av den där serietidningen du vet... :-D

    SvaraRadera