torsdag, januari 31

Film fyra plus och gäster på ingång

Filmen var bra igår. Framför allt så fick den en att tänka i banor som vart är vi på väg, vad gör jag för att världen ska vara en bra plats?

Henrik jillade den mindre. Vad de andra tre i publiken tyckte vet jag inte. Sorgligt, bara fem i salongen. Så är det på bio en onsdagskväll i lilla Falkenberg. Folk sitter hemma och ser någon såpa eller filmen nerladdad…
Men vi satt i mörkret och höll hand, åt popcorn med jordnötssalt och chokladpastiller. Film är bäst på bio.

Till helgen kommer min före detta Kvällspostenkollega Agnes på besök. Ska bli roligt. Detta innebär att jag skippar festen med fotbollen. Kallbadhus och sen fest tillsammans med herrarna stod på agendan. Kanske ses vi ute lite senare…

3 kommentarer:

  1. Karro10:15

    P har en viss förkärlek för zombies, så han tyckte den var skitbra. Jag är inte lika förtjust i zombies även om jag tycker filmen är snyggt gjord och tänkvärd.

    SvaraRadera
  2. Jonte10:47

    Efter jag sett I am legend satt jag och kände mig helt tom. Väldigt tänkvärd film som ovan och du Jill skriver.

    SvaraRadera
  3. Anonymous15:46

    Film är bäst på bio.
    Bio är bäst på bioteknik.
    haha..kunde inte låta bli.
    Malin L

    SvaraRadera