måndag, oktober 2

It´s raing, it´s poring

The old man hit his head and didn´t wake up in the morning

Fin ramsa jag brukade sjunga med George, 3, när vi var ute och gick i regn. Kan komma ihåg hur hans hand kändes i min. Snyft, vad jag saknar honom. Det enda är att min lille Georgie inte finns kvar. Han är 12 nu. Och förmodligen helt förstörd av att hans föräldrar är superrika och inte kan ge sina barn perspektiv.

Jag vaknade inte heller i morse. Men börjar först efter lunch. Då möte och två intervjuer. Tycker om när det är mycket.

Fick ingen cred i tidningen idag. Men vad är fyra assist när vi vinner med 6-1 ?!

5 kommentarer:

  1. Sara16:01

    Jag tycker i alla fall at du var bra. Vi är bortskämnda med dina passningar, det är väl så ja. Jag var oxå helt slut igår.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Fyra assist är fyra assist.Ett snyggt framlir är ju nästan bättre än själv målet, ja tycker jag iaf...

    SvaraRadera
  3. Tack båda!
    Jag håller med, passningen är underbar. Dels gör man något för laget och så är det som man lämnar en liten present i målskyttens hand.

    SvaraRadera
  4. Du hade en viktig roll i själva målgörandet, hade du inte assisterat, dvs spelat fram, så hade inte heller några mål gjorts!

    SvaraRadera
  5. Vargakvinnan: Precis. och vore ju kul att någon gång få beröm för sin insats.

    SvaraRadera