måndag, februari 18

Varför blir jag aldrig frisk?

Det blir inget Falkenbergs Idrottsplats för mig ikväll. Fryser och är trött, känner mig febrig. Tandvärk. Det här verkar aldrig ta slut. Jag pallar inte vara sjuk mer.
Just nu går all kraft åt till att fungera på jobbet. Det klarar jag utan problem men sen är det verkligen inte mycket mer som blir gjort.

Ska åka och hämta mamma nu. Hon har varit och tränat den lyckosten. Sen ska jag tvinga mig själv att gå en långpromenad och köra styrka. Henrik är också en lyckost och ska träna ikväll.

2 kommentarer:

  1. Anonymous10:49

    Låter som du har något som ligger och orsaker allt detta. En ordentlig läkarundersökning kanske? Du måste ta vara på hälsan!
    -Agneta

    SvaraRadera
  2. sara15:12

    Du måste bli frisk snart och komma och träna för vi saknar dig och behöver dig! Kramiz

    SvaraRadera