måndag, februari 25

Sorg över Sacco

I Varberg och i Falkenberg har det funnits en väskaffär som hette Sacco. Tyvärr gick det inte runt för dem. Folk köper hellre massproducerat H&M. Hur som så var jag i affären häri Varberg och fyndade två små väskor till 70 procents rea. Men glädjen över dessa fynd är liten jämfört med sorgen över att min hovleverantör av snygga väskor nu försvunnit. Jag har fyra väskor därifrån som samtliga fått hur mycket beröm som helst och folk har tagit dem för riktigt dyra. I fotbollen kallar några mig för "Fröken Prada" eftersom de trott att väskorna varit the real thing...

Så snyft.

2 kommentarer:

  1. Karro14:05

    Ja det är roligt med väskor.
    P räknade att jag hade alldeles för många en gång när han städade garderoben, jag minns inte hur många de var men de var många.
    Tråkigt när en affär man gillar inte kommer finnas kvar, även om du nog överlever förstås.

    SvaraRadera
  2. Anonymous14:25

    Nu förstår jag varför Rapport ska ha extrasändning i eftermiddag. ;-) / M

    SvaraRadera