fredag, februari 8

Dimma och helgplaner

Dimman ligger tät över Varberg. Bara att hoppas att man hittar hem i eftermiddag.

Vernissagen igår var jättetrevlig. Fina tavlor. Framför allt var det en jag gillade. Tror den syns på en mingelbild, bjuder ikväll på sådan i så fall. Hur som så kostade den 38 000 så jag tänker inte ens föreslå saken för Henrik.

Det är inte att jag tycker det är ett orimligt pris för tavlan i sig. Men, ja... ni förstår...

Efteråt gick vi ett gäng och åt på Stadshotellet. Bombarderade de två stackars konstnärerna som var med, med en massa frågor.

Ikväll ska vi jobba i det gamla garaget som alltså ska bli kontor nu när vi tagit bort garageport och byggt vägg. Känns lite som att detta rum är en never ending story, men det beror på att det lågt prioriterat.

Imorgon och på söndag är det tänkt träningsläger med fotbollen. Djup hosta sätter dock stort frågetecken kring min medverkan. Stannar jag hemma blir det golvläggning hos föräldrarna.

2 kommentarer:

  1. Anonymous13:53

    Vad trevligt det låter! Ha en strålande helg.
    -Agneta

    SvaraRadera
  2. Ett par besiktigade bilar kan du få av mej för det priset :)

    SvaraRadera