onsdag, februari 20

Inte min dag

På väg till stationen för att åka hem halkade jag i en grusslänt och vrickade foten riktigt rejält. Dessutom lyckades jag dra till framsidan av låret på andra benet, som jag parerade fall med. Är blå och svullen nu. Lindat och hoppas på det bästa.

Precis kommit hem från föräldrarnas där jag tagit mig an väggarna i stora sovrummet, rum 3 i renoveringsordningen.

Är lite halvnere. Känns segt dessa dagar. Ej hört något från jobbet i Halmstad, vilket jag tolkar negativt. Sen är det en annan grej som rör jobb som också känns mindre uppmuntrande. Lägg på detta den eviga förkylningen och en vrickad fot så har ni mitt humör i en liten ask.

Foten hände dessutom för att jag gick i djupa tankar över just en av ovan nämnda saker...

3 kommentarer:

  1. Det var tråkigt, jag halkar ofta (?), men landar oftast på min mjuka bak.

    SvaraRadera
  2. Anonymous23:02

    Du är bäst, glöm aldrig det.
    Big Sis Jenna

    SvaraRadera
  3. Anonymous11:29

    Hoppas din dag är bra. / M

    SvaraRadera