torsdag, februari 21

Jag är inte deprimerad

Bara trött. Så väldigt trött. Och det får mig att bli lite deppig. Som igår. Men när jag tänker på det så mår jag bra. Allt är gott. Men av årets åtta veckor som gått har jag varit dålig i sex. Först tre och nu de tre senaste. Det är jobbigt kan jag lova. Riktigt jobbigt. Jag orkar inte inte orka mer.

De två veckorna när jag jobbade, kunde träna och sköta hemmet så mådde jag toppen.

Henrik säger att jag ska anmäla mig sjuk och gå hem och sova bort vad det nu än är. Men jag vet inte. Eftersom jag ändå inte är jättesjuk så undrar jag om jag skulle finna ro till att sova.

2 kommentarer:

  1. Karro13:25

    Att vara deppig kan oxå vara att vara sjuk. Jag undrar om det är ngt i luften just nu för jag känner mig oxå usch och blä,

    SvaraRadera
  2. Jag har samma problem, jag är för sjuk för att vara frisk och för frisk för att vara sjuk, om du förstår vad jag menar, det suger, för man är skita trött hela tiden ett tag tänkte jag att jag är bergis allvarligt jätte sjuk som är så här trött...Mm svårt alltså.

    Krya på dig, kram//S

    SvaraRadera