måndag, februari 25

Ny vecka, ny bok, nya tag

Börjat läsa Anna Gavaldas Tillsammans är man mindre ensam, verkar bra tre kapitel in. Gavalda har ett väldigt fint språk. Har tidigare läst hennes Jag skulle önska att någon väntade på mig någonstans och det var en härlig novellsamling. Blir inte så mycket mer läsning dessa dagar än den som tågresorna bjuder på. Tyvärr. Men efter all renovering så...

Ikväll hoppas jag kunna träna. I alla fall åka dit och vara med ett tag. Nu måste jag dra mig ur det som spökat i min kropp hela året.

På jobbet är allt bra. Har en rolig grej att skriva. Nu ska jag gå och fika med mina fina kollegor.

3 kommentarer:

  1. Den boken är så fin! :)

    Ser ut som du varit på en riktigt rolig 50-års fest. Härliga festbilder!

    SvaraRadera
  2. Underbar bok. Lyckliga dig som har den läsupplevelsen framför dig ;-)

    SvaraRadera
  3. Anonymous13:02

    Ha en bra vecka. / M

    SvaraRadera