lördag, februari 21

Tjejkväll igen

Efter lite omkullkastade planer blev det till slut tjejkväll igår. Erika och jag åkte hem till Mia som var kockänka. Goskillarna sov redan när vi kom. Mia och Erika åt sushi medan jag mumsade sallad. Lets danc stod på men vi hann inte med att titta riktigt. Var många ämnen att avhandla. Var väldigt länge sedan vi hade en kväll ihop så, vilket var så roligt att få ha. Erika, singeln, i gänget får berätta dating historier och underhålla oss och så försöker vi komma med råd. Och så blir det såklart alltid en massa roliga minnen.

Idag blir det bygga istället. Jag ska försöka komma ut på en löprunda. Känns nästan som att kroppen skulle kunna tänka sig det. Får chansa lite. Har ju vilat så länge nu och antingen fungerar det att köra nu eller så blir jag sjuk på riktigt och må då så vara. Promenader i all ära men jag vill träna också.

Ikväll blir det bara vi här hemma och jag tänker mig lite firande idag istället.
99 dagar idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar