tisdag, februari 24

Sömn och kärlek

Sovit hela eftermiddagen.
Förhoppningsvis bästa medicinen.
henrik kom hem och väckte mig lagom till presskonferesen.
Ni vet den med kronprinsessan Victoria och hennes Daniel.
Jag kan inte låta bli att bli rörd och glad för deras skull,
framför allt för vår prinsessa. Kan inte vara lätt att hitta en man
som kan tänka sig att gå tre steg bakom hela livet.
Det kräver sin karl det. Som kronprins däremot verkar det inte lika svår
att hitta någon som vill bli kuttersmycke...

Hur som, jag är glad för deras skull och hoppas de blir lyckliga.
Många av frågorna har vi ju fått svara på själva den sista tiden.
Dock inför en något mindre skara.

3 kommentarer:

  1. Förlovningen mellan Victoria och Daniel är historisk och jag har gått som på molnen hela dagen! Tänk att vi får vara med om det här! Jag hoppas du kryar på dig snabbt och är på benen igen.

    SvaraRadera
  2. Anonymous12:15

    Det var väldigt vad mycket kungligt det är i tidningar och på tv. / M

    SvaraRadera
  3. Kul med andra nyheter än våld och elände. Daniel sa också, att han behövde dessa år... förstår honom.

    SvaraRadera