måndag, februari 2

Fortsatt väntan på min Tiger

Ringde väskaffären idag och undrade hur det går med min fina Tigerväska som jag lämnade in på reklamation den 5 januari. Hon visste inte. Men ringde sen tillbaka efter att ha pratat med Tiger. Tydligen har de en man som jobbar med reklamationer och han har varit på inköpsresa i hela januari och kommer hem på torsdag i nästa vecka. Det var beskedet jag fick. Jag kommer att begära att bli kompenserad på något sätt sen när jag får min väska. Köper man en väska för många tusen ska det inte gå till så här. Jag tycker dels Tiger sköter sina rutiner dåligt dels är jag missnöjd med väskaffären. De borde gått in och gjort något här. Kundvård kallas det.

6 kommentarer:

  1. Jag beställde stövlar för flera tusen i mitten av september. De har jag fortfarande inte sett röken av...

    SvaraRadera
  2. Jennie20:45

    Hej jill!

    Ville bara ge dej lite pepp inför sista veckan med påsmat;) Det var supermysigt i fredags. Hoppas vi ses snart igen!! Hälsa H. Kram!

    SvaraRadera
  3. Amen! Du har så rätt till kompensation. Stå på dig!

    SvaraRadera
  4. Amen! Du har så rätt till kompensation. Stå på dig!

    SvaraRadera
  5. Hanna: Häva köpet? Pissigt när det är så.

    Jennie: Tack snälla och tack för senast, vi hade så trevligt.Kramar

    Cicci: Skönt med medhåll. Tack.

    SvaraRadera
  6. Anonymous10:41

    Dåligt. / M

    SvaraRadera