lördag, februari 14

En kärleksmobil

Igår innan bion tog Henrik med mig in på Telia och köpte mig en ny mobil.
En Alla Hjärtans Dag present som var något jag behövde, då den gamla gått sönder. Perfekt. Jag blev väldigt överaskad och glad. Min nya fina mobil kommer i början av nästa vecka. En liten rosa Samsung är det. Med bloggfunktion och allt. Jag är väldigt glad, inte bara för mobilen utan mest av allt för hur Henrik planerat allt och hur han vill göra mig glad. Bästekillen.


Samsung Touchwiz Pink
Touchwiz är en fullmatad och avancerad pekskärmsmobil, bara något större än ett kreditkort. Framsidan är en enda stor pekskärm på 2,8 tum. Tydliga menyikoner och en svag vibrationsbekräftelse när du byter funktion bidrar till mobilens användarvänlighet. Mobilt bredband, 5-megapixelkamera, Outlook, blogg-funktion och en mp3-spelare med videofunktionalitet och musikigenkänning gör Touchwiz fullständig.

7 kommentarer:

  1. Ååååå så snill han er : )

    SvaraRadera
  2. karro10:00

    vi har varit tillsammans så länge så att vi har slutat fira,kanske oxå för att Peter fyller år nu i dgr.

    jag skulle oxå vilja ha en sdn mobil, häftigt med bloggfunktion oxå så att alla icke intelligenta bloggare kan blogga fritt oavsett var det är ; )

    SvaraRadera
  3. Julie; Japp, jag har tur =)

    Karro: Precis, det är en mobil för de ointellektuella. Visa Peter den så inser han att du måste ha en. =)

    SvaraRadera
  4. Men guuuuud så gulligt=) Blir lite avis då min man gjorde NADA. Hade nöjt mig med kort bara=)
    Jätte fin var den Jill. Grattis.
    Kramkram

    SvaraRadera
  5. Var hittar du sådana här killar? Säg till mig när du möter nån nästa gång! ;) Kramis

    SvaraRadera
  6. Anonymous13:23

    Vilken fiiiiin mobbe! Du får visa på träning. Kramiz

    SvaraRadera
  7. Oh my va snygg! Måste nog också blogga om i hopp om att min kära sambo ser inlägget... fyller snart år... ;)

    SvaraRadera