tisdag, februari 3

Snuvigt

Fortsatt halvkrassligt här. Men jobbar och tror inte det ska behöva bli så farligt.
Ska dock försöka hålla mig inne hela dagen. Idag är det nog bara två-tre minus men i vinden känns det som tre gånger mer, minst. Älskade Västkust.
Ikväll ska jag ner till föräldrarna och måla klart, tar kanske ett pass på deras spinningcykel sen.

Vi skulle egentligen gått på bio ikväll då vi är fribiljetter som går ut imorgon. Men det var bara Wallanders Hämnden som gick, och den var vi ju och såg i Halmstad när den hade Sverigepremiär. Känner att vi varken orkar ta oss till Halmstad eller Varberg så jag ska försöka lösa in biljetterna mot samma värde på mitt bio-kort. Vi får se om det går.

Den 13 och 14 går Gomorra i Falkis. Så då är mina planer att locka med Jennie och Krille och/eller Mia och Andy på först bio och sen middag ute med oss. Vi får se om de nappar och kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar