torsdag, februari 19

Mys med Erika

Ikväll har jag haft mys med en av mina närmaste vänner. Erika, vanligen boende i Stockholm. Hon är hemma en del i Falkenberg nu när hon skriver klart sin c-uppsats.
Hon har tagit tag i det efter några år jobbandes som jurist.

Hur som. Hon var här ikväll och vi hade jättemysigt med god mat, slängde ihop litte indiskt, och mycket prat. Bröllop, dating, jobb, hem och politik var huvudämnena.

Tänkte bjudit på en fin bild på min vän men nya laptopen krånglar med att ladda upp bilder. Får ta tag i det i helgen. Då ska jag också lära mig min nya mobil, som hade kommit idag och som just nu ligger på laddning. Den är rosa och väldigt fin där den ligger.

3 kommentarer:

  1. Erika23:57

    Tack snälla för ikväll sötis, underbart mysigt!!

    ps har fått svar :)

    SvaraRadera
  2. Anonymous08:12

    Tjejkväll är alltid roligt. Kramiz Sara

    SvaraRadera
  3. Tid med goda vänner kan man aldrig få för mycket av. Får passa på och ses när båda befinner sig på samma breddgrad.

    SvaraRadera