måndag, december 10

Rapport från sjuksängen

Idag vaknade jag oc hade ont. Whiskeyn verkar inte ha hjälpt.
Tog en alvedon och försökte sova lite till. Så fort det gick ringde jag för att få tid hos doktor. Blir i eftermiddag. De rekommenderade mig att ta en alvedon och sova så länge. Har försökt fram till nu. Bara lite slumrande som resultat.

När jag ganska nyss släpade mig ut till brevlådan så fann jag dock en avy om ett paket som anlänt. Ett paket jag och H väntat på. Nu blir här snart ännu finare hemma.

5 kommentarer:

  1. Låter inte bra alls.
    Sköt om dig vännen!

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Krya på dig älskade lillsis! Usch nu blir jag orolig, men skönt att du ska till doktorn direkt. Kram

    SvaraRadera
  3. Karolin14:18

    Stackars dig, krya på dig!
    (är Alvedon och Whiskey speciellt bra om du har ont i magen?) Försök ta en varm dusch eller bad om du kan och vila, så hoppas jag du mår bättre sen. KRAM på dig

    SvaraRadera
  4. Anonymous15:10

    Get well. / M

    SvaraRadera
  5. katarina00:03

    Hoppas du snart kryar på dig!

    SvaraRadera