onsdag, december 5

På jakt efter bondmore kläder

Varje gång vi är ute på gården slutar det med att jag får låna kläder eller står vid sidan om och är rädd om det jag har på mig. Iblaned slår jag till och tar med mig gummistälvar eller har dubbla tröjor eller en praktisk jacka. Men jag glömmer alltid något. Nu har jag bestämt mig för att skaffa en garderob för landet. Så nu letar jag bland mina kläder efter saker som kan passa.

Och på julklappsönskelistan skriver jag; klassiska gröna Tretorn modell Setter Outlast Hunter, eller Viking- Touring Line Full klaff, gummistövlar. Storlek 37. Vikings bruna från trackserien modell Sport skulle också fungera fin-fint.

3 kommentarer:

  1. Anonymous16:01

    Med mig slipper du det. / M

    SvaraRadera
  2. åsa16:16

    Jillsan jag har så svårt att se dig på landet men det måste vara en skön syn! Bli inte för bonnig bara!!

    SvaraRadera
  3. Glöm inte Snickers arbetsbyxor med en massa praktiska fickor och knäinlägg - kan inte nog överskattas.
    Ser dessutom så himla proffsigt ut, särskilt när de (byxorna) blivit lite nötta.

    :-)

    SvaraRadera