lördag, december 29

För gammal Martina Haag

Blev videosugna och hyrde Underbar och älskad av alla, utifrån Martina Haags bok och med henne i huvudrollen. Har läst boken och tyckte att filmen motsvarar den väl. Dock kändes Martina för gammal i rollen som Bella. Gentemot karraktären i sig och gentemot motspelare så kändes hon helt enkelt så gammal som hon är och inte så gammal som man både i bok och film får en känsla av att Bella är.

För i övrigt så är Martina Haag förståss inte alls för gammal som Martina Haag...

3 kommentarer:

  1. Usch ja jag håller med om att hon kändes för gammal och själv tyckte jag det var en riktigt meningslös film. Förstår inte varför folk är så fascinerade av henne!?

    SvaraRadera
  2. Karro11:24

    Jag har inte läst boken men håller ändå med dig om att Bella kändes lite väl gammal mot vad hon skulle vara. Dock tyckte jag filmen var ganska rolig. Jag tycker oxå att M Haag är väldigt rolig i sina krönikor, kanske för jag delvis kan jfr mig själv med henne som småbarnsmamma.
    för övr var dansken väldigt snygg.

    SvaraRadera
  3. för övrigt så älskar jag hennes böcker...

    SvaraRadera