måndag, oktober 8

Till Damon och company

Självklart ändrar jag mig. Ingen i NS sprang in på planen. Ni skötte er klanderfritt. Och det var allena era små kvällsböner som fick hit Inter till Sverige.

Nej då, lite seriöst. Du kanske inte förstår min humor. Jag förstod ju inte din och du missade min i den där kommentaren om poängavdrag.Det var fel av mig att skriva många. Jag borde ha skrivit några. Eller så kanske jag inte borde ha nämnt NS, utan bara kallat idioterna för fans. För där är vi ju faktiskt överens. Att det var idioter som sprang in.

Angående den andra "lögnen" du anklagar mig för, så vet jag att PG bad honom gå till ert möte. Kanske gjorde ni också det. Att PG är värd cred måste väl också du hålla med om?




Edit: Så här såg inlägget ut hela tiden...

11 kommentarer:

  1. Nu lade ju du till en del text. Man skriver in en "Edit:" när man lägger till text. Ursprungligen avslkutades inlägget med ännu mer hån. Saken kan anses utagerad när du lägger till en "Edit". Allt jag ville var att sanningen skulle komma fram, och du var bara hånfull. Och självklart ska PG hyllas, han gjorde ett grymt jobb, men det sa jag till honom på plats.

    Forza Inter!

    SvaraRadera
  2. alexander15:23

    Förbannade fitta du kan liksom din syster ingen fotboll.

    SvaraRadera
  3. Alexander: Knip igen, om du inte ska säga något meningsfullt!

    SvaraRadera
  4. Fan vad rädd du blev och backade på allt- jag hade kunnat respektera dig om du stod för dina lögner. Men vad fan väntar man sig av någon vars syrra jobbar på Aftonhoran.

    SvaraRadera
  5. Oj det var mycket att sätta sig in i. Jill du vet väl att man aldrig ska ge sig in i diskussion med fans då man aldrig kan vinna en sådan. Sen hade du vilket du erkänner lite fel. Men det är inget fel du är unik att göra bara att det blir mer märkbart när det står nertecknat. Var rädd om dig gumman och kom förbi snart vi saknar alla dig, många kramar.

    SvaraRadera
  6. Jonte20:03

    Du skulle ha hållt efter bönen. Så jävla roligt. Jag diggar dig så skarpt snygging. Nivån på kommentarerna från vissa säger väl allt.

    SvaraRadera
  7. forza jill21:26

    Tror att Pg trots allt var den som fixade det mesta och inte NS. Sen vill jag tilläga att Jill knappast sagt något häpnadsväckande, för i år ÄR DET UPP TILL BEVIS FÖR INTER. Får se hur det går när konkurrenterna spelar med samma vilkor!

    SvaraRadera
  8. johan08:41

    Men Jill varför backade du? Varför kräver du inte bevis från dom på att ingen i deras lilla klubb sprang in. Patetiskt det hela och jag bara skrattar när jag läser deras kommentarer här på din fina blogg. Jag tar för givet att du inte bryr dig om personangreppen. Lägg in ett filter så att du måste godkänna kommentarerna innan dom syns här.

    SvaraRadera
  9. Anonymous16:28

    Aftonhoran råkar vara Sveriges största tidning.
    Systern jobbar också för Gazzetta dello Sport - världens mest ansedda sporttidning.
    Jill backade inte av rädsla, hon förde en vettig dialog och tog till sig synpunkter.
    Ni fega små kräk som mejlar könsord och liknande kan däremot gå och gömma er.
    Kom igen när ni också blir anställda på riktiga tidningar som Jill och Jennifer.
    Småpojkar.
    Och visst f-n fanns det folk från nerazzurri som sprang in på planen...
    Mancini sa efteråt, till just nämnda storasyster Wegerup: "tragiska småungar, men vad ska man göra?”.
    Gå hem och väx upp. Tills dess bör ni vara tysta.

    SvaraRadera
  10. Anonymous14:08

    DU HAR RÄTT! DET VAR NS INNE PÅ PLANEN. JAG VET FÖR JAG VAR DÄR!
    //GUSTEN

    SvaraRadera
  11. david crantz09:21

    Hejsan Jill!
    Vill bara tala om för dig att han Damon Rasti (snäcka om att kasta sten..) skrivit en massa om dig på Inters sida på Svenska Fans och det är rena personagreppen om ditt utseende och kompetens. Upptill det är det någon som var i Varberg som har skrivit att det var folk som stod i den kurvan som sprang in och hade Nerazzuris banderoll. Så du hade rätt och jag tycker du ska skriva om det. Dom ger sig på dig och du har rätt att få fram sanningen. Sen är det väl kanske inte värt diskutera med dom. Jag vill du ska veta att du hade rätt och förtalet som pågår på deras sida.

    SvaraRadera