måndag, oktober 8

Spela boll med Zlatan

Hallands Nyheter skriver idag om 13-åriga Assrin Alzahawi som får träffa och spela boll med Zlatan Ibrahimovic i Malmö. Han är där för något jippo kring den plan han sponsrar på området. Assrin är i alla fall en av 30 spm valts ut att få lira med Zlatan. Var ansökte man om det? Henrik hade älskat det. Nu är han i och för sig inget barn. Och han heter Pettersson så han hade aldrig blivit vald. Men jag hade kunnat ansöka åt honom i falskt namn. Typ Heik Psonet. Då hade min honey fått träffa sin idol.

3 kommentarer:

  1. andy15:34

    Jag tycker det är jätteroligt att Henrik tycker så mycket om Zlatan. Men du har väl också börjat vekna?

    SvaraRadera
  2. Anonymous08:38

    Jag vill också lira med Zlatan. /M

    SvaraRadera
  3. sara09:05

    Jag skulle gärna spela mot honom han är så himlans sexig. Kramiz

    SvaraRadera