tisdag, oktober 16

Rensning före renovering

Nu när Henrik och jag är någorlunda färdiga här hemma så har jag tagit mig an mammas och pappas hus. Totalrenovering på gång. Men innan det lite mer roliga börjar så är det rensning som gäller. Idag städade vi den garderob som är under trappan. Mina föräldrar är söta och har typ sparat allt mina systrar och jag någonsin gjort och typ rört vid. Men nu har det stora tabberaset i kastande börjat...

När jag kom hem vid elva låg min söte bonde och sov. Han åkte direkt från vanliga jobbet till landet idag och kom tydligen hem vid halv elva och stöp i säng. Så pigg som jag är denna tid av dygnet så sitter jag uppe och kollar lite på nätet. Ville sett Kulturnyheterna, men det blir inte direkt någon behållning utan ljud. Så nu står 5:an på och bjuder en repris av CSI New York.

2 kommentarer:

  1. Varför utan ljud sis?

    SvaraRadera
  2. Anonymous08:19

    Du verkar vara outröttlig som direkt tar dig an nästa projekt!
    -Agneta

    SvaraRadera