måndag, oktober 22

Örjans ikväll?

Var tänkt att pappa, henrik och jag skulle följa med Jennifer som ska jobba, ner till Halmstad för bollklubben mot Djurgården. Men när jag ringde förra måndagen fanns inga biljetter kvar på sittplats. Vi sa karskt att vi skulle åka med ändå. Nu när dagen är här så känns det hela mindre lockande. Henrik har till och med backat ur, han som kallar sig HBK:are.

Jag får se... Vill i och för sig se Halmstad vinna mot järnkaminerna vilket ökar Kalmars chanser. Men framför TV:n kan jag också se AIK göra sitt mot Änglarna.

För i övrigt så är det så tråkigt att BP inte klarade sig. Riktigt dåligt av deras Stockholmskollegor Hammarby óch AIK att inte kunna besegra eller åtminstone knipa poäng mot Trelleborg.

3 kommentarer:

  1. sara13:26

    Vi ska till Halmstad och heja! Kramiz

    SvaraRadera
  2. Jag hade ju också önskat att AIK skulle gjort sitt mott blåvitt, även om det nu inte är Kalmar jag håller på ;)
    Men icke då...

    SvaraRadera
  3. Här har vi olika tycke och smak må jag säga! Jag var i Trelleborg i söndags och Bajen var riktigt sega. Men TFF var inte mycket bättre ska du veta. Såg sista 45 på Örjans eftersom jag hade ett företagsgig tidigare under kvällen i Halmstad. DIF styrde spelet säkert och det var rätt trist. Men hade jag varit DIF:are hade jag varit helnöjd.

    Men tacka för att jag är helnöjd! Jag var lätt den gladaste på Örjans Vall!

    SvaraRadera