fredag, oktober 26

Huset herre hemma

Tre kvällar har min käre H inte varit hemma hos mig. Först två bondkvällar och så igår utgång med kund och till och med övernattning på annat håll. Tomt så tomt. Ikväll är allt som det ska och min lilla husbonde är tillbaka på sin plats jämte mig i soffan. Mys.

Imorgon åker jag för fem dagar samt övernattning i Varberg. Tillbaka hemma på torsdag. Ska bo på anrika Stadshotellet med sitt Asia Spa och det borde bli lite tid över för det där ordet på tre bokstäver som handlar om avslappning. Om inte annat på onsdag när alla gästerna åkt hem. Fast jag undrar hur skönt det är med massage och behandling när man redan sover. För just nu är jag en ballong som fylls med mer och mer luft. Nålen kommer fram i slutet av nästa vecka och då förstår ni hur det går.

2 kommentarer:

  1. Ditt liv låter lite som mitt just nu...ok jag ska inte på spa men i övrigt!

    SvaraRadera
  2. Varberg är fint, mysigt att ta en strandpromenad på hösten med.

    SvaraRadera