fredag, oktober 12

Jill på hal is

Igår skulle vi iväg på en liten avslutningsgrej med laget. Jag hade på grund av trötthet tänkt ställa in. Det samatalet hann jag dock inte ringa förrän vid halv fyra, en timme innan vi skulle samlas. Således kunde jag inte med att avboka. Jag fick min snälle tränare Patrik att ta med en träningsoverall och så fick de hämta mig vid stationen.

Gissa vad vi sen gjorde?

Vi spelade curling och det var hur roligt som helst! Jättesvårt men roligt.

Jag hade tyvärr inte kamera med mig men en i laget hade det så jag hoppas kunna bjuda på någon bild sen och en lite längre story om varför det var så roligt. Hallen låg nere i Helsingborg precis vid Olympia, så jag kände mig såklart extra hemma nere i kära Skåneland.

Tack tränarna för att ni ordnade detta för oss!

5 kommentarer:

  1. Anonymous10:31

    Curling är en fascinerande sport som existerar vart fjärde år och så här i din blogg idag. /M

    SvaraRadera
  2. Skoj med lite anorlunda aktiviteter. Curling ser ju inte så svårt ut på Tv men har ju förstått att de är tvärtom ur svårt och halt.
    Ha en go helg på dej, Eva.

    SvaraRadera
  3. MEN vilken tur att du gick då=)

    Trevlig helg på dig, kram//S

    SvaraRadera
  4. sara10:37

    Det var skojsigt ja! Vill spela igen! Du kommer väl i kväll Jillan!? Kramiz

    SvaraRadera
  5. det är väl inte svårt att sopa :)

    SvaraRadera