onsdag, oktober 17

Henrik kommer hem med nytt klipp i steget

På min trolovades jobb har de börjat med stegräknare. Den som efter ett par månader har gått flest steg vinner. Vad vet jag inte. Henrik kom i alla fall hem idag och visade sin lillaräknare. Sen satte han sig i soffan och ser nu på Ryssland-England med mig. Men sen ska han ut och springa. Henrik ligger tio dagar efter de andra så nu ska han ta ikapp. Inte mig emot att det blir fart här hemma.

För i övrigt verkar detta ha fått fart på hela Hanson & Möhring. Henrik berättar att alla nu äter snabbt och sedan promenerar på lunchen, att ekonomichefen som har stationär telefon går runt ¨på stället så längt sladden räcker när han pratar och att han dessutom börjat på gym där han beträder löpbandet.

Själv ska jag städa lite på matchen innan den riktiga matchen.

3 kommentarer:

  1. Anonymous18:44

    han,dän där ekonomi chefen verkar ju inte ha alla riktigt hemma. det företaget gör nog inget bra resultat i år

    SvaraRadera
  2. Anonymous08:05

    Vad roligt när det är när man hittar på något så som får fart på alla!
    -Agneta

    SvaraRadera
  3. Anonym: Ha ha, jag tror precis tvärtom. Allerta och aktiva människor jobbar bättre. Men du skämtade nog...

    Agneta: Visst.

    SvaraRadera