tisdag, oktober 9

Hur många diamanter?

Imorgon har jag date med guldsmeden som ska göra den förlovningsring jag ska bära till vardags. Las Vegas ringen funkar liksom inte i den.
Efter mycket om och men har jag bestämt mig för en tunn ring som sedan ska kompletteras med en helt slät och en enstensring vid vigsel.

Det jag vet säkert är att det ska vara sju diamanter på rad då vi ju väldigt orginellt slog till 070707. Men idag väckte min vän Mia frågan.

Ska det inte då vara 21 diamanter, uppdelade på tre rader.

Fast nej, jag tror sju blir snyggast.

7 kommentarer:

  1. Anonymous08:59

    Lätt. Sju. Inte för mycket. /M

    SvaraRadera
  2. Julia09:33

    Hej. Kom in på din blogg, och såg att du passande nog är journalist. Jag ska skriva ett skolarbete om mitt drömyrke som är just journalist. Undrar om jag skulle få ställa några enkla frågor till dig? Jag skulle kunna skicka dom på mailen i så fall. Tack på förhand!

    SvaraRadera
  3. Julia: Det går bra.
    j_wegerup@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. sara13:40

    Jag hade tatt tjugoen. Tänk så fint med så många. Kramiz

    SvaraRadera
  5. lyxproblem :-)

    7
    helt klart

    Kommer bli supersnyggt

    SvaraRadera
  6. 7 är ju det magiska numret i sammanhanget så jag hade valt det

    SvaraRadera
  7. min tunna ring höll inte ens 25 år...

    SvaraRadera