söndag, oktober 14

Dåliga tujor och tomma magar

Gårdagen spenderades mestadels nere hos mor och far. Vi planerade inför det stora renoveringsporjekt inomhus som jag kör igång med i eftermiddag. Förutom det så var jag en runda på stan och köpte ansiktskräm. Var en gyllene kupong som höll på att gå ut och det vill man ju inte. Jag kör Clinque och ni medsystrar som gör det vet att varje krona räknas.

Sen gick jag runt och var hungrig. Kör pulver nu och i stället för att bara köra det luncher kör jag det alla måltider i två veckor nu. Är inte hungrig, är på femte dagen, men det är tråkigt. Inte minst i fredags kväll när det var födelsedagskalas för pappa.

Henrik är på landet och bonnar sig i helgen. Mycket som ska förberedas inför nästa säsong. Sen är han alltid noga med att tvätta maskiner och så. Ingen traktor glänser som hans röda. Var på väg att skriva lilla, men det är den verkligen inte...

Idag blir det städning här och sen ner till mamma och pappa, det är sistnämndes rum jag tar itu med först.

4 kommentarer:

  1. Du får ursäkta mig Jill men jag måste bara få säga att pulver är bara ren idioti!!
    Så nu är det sagt :)
    Spännande med renoveringsprojekt! Jobbigt, men spännande. Vad är det som ska renoveras?

    SvaraRadera
  2. Jeez, vad ni grejar hela tiden. Jag känner mig som en stor fet latmask i jämförelse. Haha.

    Skickar du över lite energi och inspiration, please!

    :D

    SvaraRadera
  3. Erika10:38

    Pulver funkade för mig- det beror på vem man är. Tycker du är duktig Jill, gå inte ner för mycket bara.
    Mamma hälsar det ser fint ut i er trädgård! Puss

    SvaraRadera
  4. Anonymous12:04

    Lycka till med batningen!
    -Agneta

    SvaraRadera