måndag, november 20

Jakten på jobbväskan

behöver en ny väska. Eller ja, det behöver jag egentligen inte alls. men jag vill ha en. Ska inte vara en handväska utan en jobb/datorväska. Ska få plats med laptop, pappersmapparna, lite övrigt och mina stövlar. För då jag går till jobbet tar jag sneakers, förståndig som jag är. Just nu bör jag omkring på en gammal Elle-väska som jag fått av moster som börjat prenumerera. Söker nu något utan logotyper. Något snyggt. Som matchar min helt underbara handväska.

12 kommentarer:

  1. ...tjejer måste ha två gener som vi killar inte fått: väsk- och skogener...!

    Samuel

    SvaraRadera
  2. Åh, väskor är svåra. Du ska i alla fall vara glad att du inte är kille. Ryggsäck eller såndär super tjusig sportbag som alla svettiga människor går runt känns inte så kul. VART SKA JAG HA MIN LAPTOP OCH ALLA BÖCKER NÄR JAG GÅR TILL SKOLAN DÅ!? Nej men lycka till.

    SvaraRadera
  3. Det mörka hotet: Så kan det mycket väl vara.

    Tennis: Min kille har snygg svart läderhalvbag som funkar för kläder men också laptop. Hmmm, kommer inte ihåg märket just nu och han har den på kontoret.
    Lycka till själv.

    SvaraRadera
  4. Sara20:40

    Saco har en snygg i rött som jag tänkte på dig när jag såg den.Du måste kolla in den. När kommer du till träningen? Kramiz

    SvaraRadera
  5. Samuel:

    Å läppglans:)

    Jill det är ett hårt jobb att leta väska men måste man så måste man, eller hur:)

    SvaraRadera
  6. Klart du måste ha en fin väska åt lap-toppen!!! YESS, måste matcha både vanliga väskan/väskorna och skorna!

    SvaraRadera
  7. Väskor kan man ALDRIG ha för många av!!! Inte skor heller för den delen :-)

    SvaraRadera
  8. Sara: Gjorde snabb rond idag och såg den. Myccket snygg men opraktisk. vill ha med längre rem så jag lätt kan promenera med den.
    La däremot undan en likadan handbag i rött som den svarta jag fick i födsling och älskar. Denna tänker jag få i julklapp... =)

    Sabina: Är själv sådär på läppglans. Blir mest många köp för att jag förlägger dem hela tiden.

    Annika: Åh, du själsfrände

    Emm: Vi är många som har förstått... =)

    SvaraRadera
  9. Erika18:18

    Gumman, behöver du verkligen fler väskor? Blir inga fina kvar till oss andra ;-) Puss
    PS. Börjar kännas bättre här.

    SvaraRadera
  10. Jag tycker att pappkassarna från Martin Olsson är rätt så fina. Lite originella sådär. Speciellt som komplement till en liten nätt handväska :)

    SvaraRadera
  11. När jag exempelvis gör depå stopp i skobutiken. Så är mina skor så slitna, att man skäms.

    Tydligen är man i behov av tjej genen, som gör att man bunkrar upp med skor.

    SvaraRadera
  12. Vanja: bra idé =)

    Rollx: ja, generna är inte alltid fel att ha..

    SvaraRadera