måndag, november 20

Analysera mera

Här hemma tror Henrik att Henrik Larssons helomvändning angående Royal League kan förklaras med att han vill vara i matchform då transferfönstret öppnar i januari. För då bär det av tillbaka till Barcelona?! Kan finnas något där. Undrar om Robert Laul har några funderingar kring detta. Hittills har jag inte sett något på detta spåret i bloggen.

För övrigt så gjorde Magnus Hedman en bra räddning i första minuten i sin debut för Chelsea. Efter 7.13 slog vi trots det av. Reservmatch England höll inte.

10 kommentarer:

  1. Anonymous11:42

    Men om det blir så, då vet vi var vi läste det först! :-)

    SvaraRadera
  2. Anonymous13:36

    Jag tror inte på att Henke kommer spela i Barcelona igen, men råkade nyss se att Patrick Ekwall är inne på ditt spår.

    Men: jag fattar inte varför Henke skulle behöva övertala HIF att låna ut honom till Barca.

    SvaraRadera
  3. Panter: Precis ;)

    Malena: Ekwall har sina stunder.
    De har ju satsat mycket på honom, men jag tror iofs att han har skrivit så att han bestämmer själv.

    SvaraRadera
  4. Hmm....
    Min bollkänsla sträcker sig till att jag, med vissa svårigheter, kan skala en apelsin själv.
    Pinsamt men sant. *s*

    SvaraRadera
  5. Henke är högst ointressant för mig. Har aldrig hajat hypen. Bäst i Skottland. So what? Ett par mål i Barca... so what? Det kunde jag oxå ha gjort om jag fick chansen.

    Apropå Hedman... hmm... inga kommentarer.

    SvaraRadera
  6. Wow: jag är impregnerad över dina fotbollskunskaper OCH din analytiska förmåga...själv har jag mest förundrats över Henkes helomvändning!

    Samuel

    SvaraRadera
  7. Som Sameul imponeras jag. Läser Laul inte här?!

    SvaraRadera
  8. Kan ligga något i det fast jag sätter slantarna på att han stannar i Henkeborg.

    SvaraRadera
  9. sara22:05

    Du har säkert rätt i det. Han var inge bra när vi var nere och tittade och VM var han riktig dålig. Kramiz

    SvaraRadera
  10. Myra: helt okej. vi kan inte alla vara frälsta

    Tommy: Håller helt med

    =)

    Det mörka hotet: Thank u, thank u

    Jonte: Tror inte det

    Bozze: Allt är möjligt

    Sara: Ja,i VM underpresterade han verkligen

    SvaraRadera