tisdag, oktober 25

Syrran knockade Roberto

Fortsatt förkyld och regn ute. Helgens stora händelser var Guldfesten (som var urkul och som jag ska tillägna ett eget inlägg med bilder så snart jag hinner) och när min syster Jennifer mötte Paolo Roberto i SVT-sportens duell i söndags kväll. Sistnämde skrek som vanligt högt och trodde han kunde avbryta syrran. Men hon sa ifrån och vann överlägset. Var dock en för kort debatt och egentligen så sa de inte emot varandra. Bara två olika aspekter. Vilket Jenna försökte påpeka men som knappt hördes då P.R bara blajade på om sitt. Håller med Olof Lundh om att det är konstigt att Svanberg valt honom som "expert". Han är ju rolig ibland men lite av ett skämt hela han.

Fått ut några Kulturkort idag. Jätteroligt.
Tennisklubben har bytt styrelse efter en kupp mot den gamla. Frågan nu är om jag får mina pengar för jubileumstidskriften... Mindre roligt...

2 kommentarer:

  1. Anna I10:40

    Fan va roligt Jill. Lycka till!!!!

    SvaraRadera
  2. Håller med. Paolo Roberto åkte ner i soptunnan när han var ett osedvanligt felaktigt val som bisittare under OS. Men jag förnekar inte killens karisma i TV. Men den kan han visa i TV3.

    SvaraRadera