torsdag, oktober 6

Koffeinbrist och delaktighet

Ah, bara druckit två koppar idag. Räcker inte långt. Snabblunch är inte alltid bra. Men då det bara tog cirka tio minuter att äta upp kycklingsalladen hann jag fynda svart linne på FRANSA. Ska ha det under min svarta French Connection-top på lördag när jag är spelarfru. Lagfest med Henriks Vinberg alltså. Ska bli kul, inte kunnat vara med på mer än en innan. Denna gång på Harrys med VM-kval på storbilds-TV. Har bara en otäck känsla av att jag kommer skilja mig från de andra spelarfruarna när det kommer till följa matchen. Bästa i år är när en av fruarna efter att hennes kille gjort mål sa att "jag känner mig delaktig i det". Urk. Själv är jag delaktig i många av mitt lags supermålskytt Natalies mål, några andra kamraters, samt mina egna. Henriks mål glädjer mig, men jag är på intet sätt delaktig, även om jag säkert skulle platsa på topp i Vinberg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar