tisdag, oktober 11

Outsiders -tipscentral för polisen

Efter att och mdean det att jag igår städade badrummet supernoga samt tvättade (åh, vad skönt det ska bli med egen tvättstuga i huset) stod TV:n på och jag fick se delar av program som jag aldrig sett innan. Såg lite av Outsiders, vilket jag iofs sett ett avsnitt av tidigare eftersom en av mina bästa vänners pappa var med då. Han är nämligen ruggit lik Kungen, se själva, och programmet handlade om att vara lik någon känd. I alla fall var det dags för Outsider igår igen. Ett hemskt problem om människor som ville vara yngre än de är/leva för evigt. En fyrbanrsmamma på 34 år var med och beskrev sig som bästis med sin 17-åriga dotter och påstod att många tog henne för 25-åring. Ha, man såg tydligt att hon var över 30. Till sak nu- det mest intressanta var när hon har fått en make over och firar det med dottern. Det filmas hur de inne på en restaurang firar detta med varsin drink. Oj då, inte visste jag att 17-åringar får bli serverade. Tips 1 till polisen. I ett annat inslag fick man följa en 55-årig kändisfrisör som var patetisk i allt från sitt försök att påstå att han såg ut som 35, till att han tyckte han hade fin kropp när han i själva verket såg gammal och degig ut. Dessutom söndersolarad. Intressant fick man se hur han åt några slags piller som man fick reda på att de var förbjudna här i Sverige men det brydde han sig inte om utan tog med sig hem från Paris. Tips 2.

Fasad över detta märkliga program zappade jag sen runt mellan andra dåliga program tills jag räddades klockan nio. CSI!! Bra som alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar