tisdag, oktober 4

Jillar/Jillar inte- igen

Jillar
* Mina nya fina teknikprylar. Först min nya 3 telefon, Sony ericsson. Den är snygg och har alla möjliga bra funktioner. Förutom att jag kan ladda ner och ha roliga signaler till mina vänner i telefonboken kan jag också lägga in deras bilder. Till exempel ler syster Jenna sött mot mig medan Haiduci sjunger förra sommarens plåga...
Den har också en MP3-spelare, kalender och mkt mer. Extra plus för hur man till varje kontakt kan lägga in personliga saker. Födelsedagar, bröllopsdagar med mer. Sedan dagen innan, eller den dag man ställer in, så blir man påmind. Perfekt. Det är som att ständigt ha mammas enorma minne med sig. Till exempel skickade jag igår ett fint födelsdagskort till kusin Palle 28 år imorgon.
Lägger bara in egna sånger till några, annars är det After Dark och Dolche Vita som gäller för inkommande.
Ipoden jag fick av H i födsling är nu bytt mot en videokamera. Sony. Jättefin och jättebra. Höll på i natt och övade mig allt medan H sov sött. Passar perfekt nu när vi snart får smått i helgen. Sedan tänker jag mig att hela husgrejen kan dokumenteras.
* GI. Kilona rasar.

Jillar inte
* Att jag saknar pasta och potatis. Kom igen Jill, det funkar ju utan...
* Att HBK inte klarade av Djurgården. Guldet ser ut att bli huvudstadens. Kan inte med de randiga sedan mitt möte med dem i göteborg. Satt ju nära klacken och hörde alla deras dåliga ramsor. Mest handlade det som sagt att bröla skit om motståndarna, sedan lite om "Jonevrets järnkamniner, Stefan Rehns järnkaminer" om och om igen... Vilken fantasi...
Rädslan finns också att HBK inte ska klara sig kvar.
* Att det är så svårt att få tag på hantverkare. I alla fall i år. Och vem orkar vänta till januari?

1 kommentar:

  1. Anonymous15:56

    Nu har jag hittat hit också. Vad roligt att ses häromdagen, blev så paff när du satt där. Stay in touch. /I

    SvaraRadera